انواع نرده و حفاظ فلزی

حفاظ پنجره ، نرده و حفاظ روی دیوار ، نرده راه پله و …

طراحی و تولید درب های فرفورژه و انواع نرده و حفاظ از فعالیت های اصلی ثمین فورژ می باشند. ثمین فورژ در زمینه نرده و حفاظ فلزی دارای تیم طراحی ، ساخت ، رنگ و نصب محصول می باشد. محصولات ما در این زمینه به چهار دسته  تقسیم میشوند که به همراه گالری تصویر اورده شده اند. نرده و حفاظ های ما به علت طراحی های اصولی معمولا نسبت به نرده های دیگر سبک تر است. این امر موجب تعادل قیمت میشود به عبارتی ساده تر نرده راه پله فرفورژه تقریبا از نظر قیمت مساوی با نرده های سنتی است. با این تفاوت که نرده های فرفورژه بسیار زیبا و قابلیت رنگ و هماهنگی با محیط پیرامون خود را دارند.

طراحی و تولید

مشتریان محترم میتوانند طرح های مورد نظر خود را ارائه دهند.  رنگ محصول را نیز انتخاب کنند تا محصول مورد نظر خودشان را با محیط ساختمان خود هماهنگ کنند. همچنین با دنبال کردن ما در آپارات فیلم های ساخت محصولات را مشاهده نمایید.

حفاظ فلزی پنجره

  • انواع حفاظ فلزی پنجره

    امروزه برای داشتن امنیت در ساختمان ها وجود حفاظ پنجره امری ضروری است. حفاظ پنجره علاوه بر سد کردن ورود سارقان میتواند نمای زیبایی به ساختمان شما بدهد. حفاظ پنجره موضوعی متفاوت از حفاظ دیوار است و وجود آن حتی با داشتن نرده روی دیوار هم ضروری است.

  • انواع نرده فلزی راه پله

    نرده فلزی راه پله تولیدی ثمین فورژ در دو دسته نرده کلاسیک و نرده فرفورژه می باشد. از موارد امنیتی و حفاظتی که لازم است در ساختمان ها برای حفظ جان افراد رعایت کنیم نصب نرده راه پله است. هزینه های  نصب نرده راه پله و نرده دیوار بسیار کمتر از هزینه های  مربوط به نمای ساختمان ها است.

  • انواع حفاظ و نرده فلزی روی دیوار

    انواع حفاظ دیوار با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین نوع از فلز و مواد اولیه تولید شده می باشد که به واسطه همین امر می توان در شرایط مختلفی این محصول را مورد استفاده قرار داد. به واسطه کیفیتی که این محصول دارا می باشد، بهره گیری از آن با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده می باشد.

  • انواع نرده فلزی تراس و بالکن

    معمولا ایوان تا سطح زمین فاصله دارد. این فاصله با توجه به نوع ساخت منزل می تواند زیاد یا کم گردد. به هر دلیلی اگر شما نتوانید کنترل خود را حفظ بکنید و به پایین پرت گردید. می تواند خسارات جانی جبران ناپذیری را برای شما داشته باشد. با صرف هزینه ی اندک می توانید اقدام به نصب نرده فلزی بالکن و تراس کرده و ایمنی را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان آورید.