انواع درب های فرفورژه فلزی

درب لوکس فرفورژه ساختمان ، درب پارکینگ ، درب حیاط ، درب باغ و ویلا و …

انواع درب لوکس فرفورژه فلزی با استفاده از قطعات فرفورژه ساخته می شوند. واژه فرفورژه به قطعات فلزی از نوع میلگرد یا چهار سوی توپر گفته میشود. این قطعات در گرمای 400 درجه با استفاده از دستگاه های خم و برش ساخته می شوند. درب حیاط ، درب ساختمان ، درب پارکینگ ، درب باغ و درب ویلا از انواع درب لوکس فرفورژه هستند. درب فرفورژه محصول اصلی ثمین فورژ است. درب های فرفورژه قابلیت ساخت تک لنگه ، دو لنگه یا چند لنگه بصورت  لولایی ، ریلی و کشویی را دارند. مدل و کاربرد دو عامل مهم در تقسیم بندی انواع درب ها می باشد. درب نهایی یا همان محصول ترکیبی از این دو عامل است.

1- انواع درب فرفورژه فلزی بر اساس مدل یا طرح :

ط

  • درب سفارشی
  • درب آماده
  • درب کلاسیک
  • درب مدرن
  • درب سنتی ساده

ط

2- انواع درب بر اساس کاربرد یا کارایی:

ط

  • درب لوکس ماشین رو و نفر رو ورودی حیاط و محوطه(درب شمالی)
  • درب  لوکس ماشین رو و نفر ورودی پارکینگ(درب جنوبی)
  • درب ورودی به بنای ساختمان

ط

راهنمای خرید انواع درب های فرفورژه

قبل از سفارش حتما مطالعه فرمایید

درب ها اولین بخش‌های ساختمان هستند که در معرض دید عموم قرار می‌گیرند. بنابراین زمان خرید آن باید دقت بیشتری به خرج داده و مدلی را انتخاب کنید که با نمای ساختمانتان نیز همخوانی داشته باشد. زیبایی، رنگ و مهم‌تر از همه جنس درب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا بخشی از امنیت ساختمان را شامل می‌شود. در ادامه مواردی که در زمان خرید دربهای فرفورژه باید موردتوجه قرار گیرد ذکرشده است:

مدل درب

ابعاد  درب

رنگ آمیزی درب

عوامل مؤثر بر قیمت درب های فرفورژه:

 

ابعاد و اندازه

تزئینات و یراق‌آلات

هزینه حمل‌ونقل

آماده‌سازی و نصب

جنس درب اولین موضوع در ایمنی آن است که نقش مؤثری در دوام و ماندگاری آن نیز ایفا می‌کند بنابراین باید از کیفیت ماده و متریال بکار رفته در درب اطمینان حاصل شود.

دومین مورد در سنجش امنیت درب نحوه‌ی ساخت و تولید آن است که به چه روشی و توسط چه کسانی ساخته‌شده است.

زمان سنجش امنیت درب علاوه بر جنس آن باید به سایر اجزای درب مثل قاب، یراق‌آلات، قفل و گاهی اوقات شیشه‌ی بکار رفته در آن دقت کنید و میزان ایمنی آن بخش‌ها را نیز موردبررسی قرار دهید.

درب ساختمان

درب باغ

درب ویلا

درب های حیاط

درب پارکینگ

نمونه کارها

پیشنهادی ویژه برای شما

طرح از شما ساخت از ما

ثمین فورژ در زمینه انواع درب فلزی دارای چندین طرح زیبا و متفاوت می باشد که تقریبا جوابگوی تمام سلیقه ها می باشند. اما ما پا را فراتر از این گذاشته ایم و مشتریان محترم میتوانند طرح های دلخواه خود را در زمینه درب لوکس فلزی به ما ارائه دهند و پس از کارشناسی طرح توسط طراحان ما، و قیمت گذاری محصول در صورت رضایت مشتری درب ساخته و تحویل مشتری داده خواهد شد. شما میتوانید با دنبال کردن ما در آپارات فیلم های ساخت محصولات را مشاهده نمایید

طراحی و ساخت

مشاوره رایگان و سفارش محصول